Uden mad og drikke
dur helten ikke

I kan under jeres lejrskole overlade forplejningen helt eller delvist til os, eller I kan lave mad i vores fuldt udstyret storkøkken. Der er derfor rig mulighed for at lave en madplan, der er tilpasset jeres ønsker for lejrskolen.

Vil I selv lave mad?

Eget storkøkken - inviter det sociale samvær inden for i køkkenet

I har også mulighed for selv at stå for forplejningen. Lej vores storkøkken og lav selv mad sammen.

I køkkenet er der alt, I har brug for, for at flere elever kan lave mad sammen. Da vi har flere arbejdsstationer, er der også mulighed for, at eleverne kan arbejde i grupper i køkkenet. Køkkenet er udstyret med store gasblus, industriovne, industriopvasker og alt indenfor køkkenredskaber og service op til 100 personer, vi har selvfølgelig også køl og frys så i kan opbevare jeres madvarer, og inden for blot 500 meter finder I både Fakta og SuperBrugsen.

Leje af storkøkken Kr. 500 ,- pr. døgn.

Fokus på det sunde måltid

I Sportsparken tilbyder vi sund og nærende forplejning. Når vi laver mad til lejrskoler, er det sunde måltid i fokus for at give eleverne de bedste forudsætninger for indlæring og underviserne de bedste forudsætninger for undervisning i løbet af dagen.

Morgenmad (inklusiv kaffe/te/juice/mælk):
100 kroner per person per måltid (Under 12 år pris. 50 kr.)

Frokost (inklusiv vand, lav selv madpakke):
65 kroner per person per måltid

Aftensmad (inklusiv vand):
140 kroner per person per måltid

Eller stå selv for madlavningen:

Lej vores storkøkken og gør madlavningen til en del af oplevelsen

Storkøkken 500 kr. per døgn.

Udtalelse

Otterup Realskole

Vi havde 3 overnatninger i hytter med en 5. klasse, og eleverne stod selv for at lave alle måltider i storkøkkenet. Hvilket var nemt da der er kort afstand til både Superbrugsen og COOP 365.

– Lone Frøstrup Madsen, Otterup Realskole, Maj 2023